nedeľa 15. júla 2012

Takmer zabudnutá história

Mnohokrát sa hovorí, že staré veci by sme mali vyhodiť, minulosť nechať za sebou, žiť v prítomnosti a myslieť na budúcnosť. Keď som sa dnes rozhodla presťahovať sa z blog.cz na tento server, váhala som, či si so sebou vziať aj staré články, alebo ich proste nechať tak, tam kde sú.
Na čo však udržiavať niečo, čo je už takmer mŕtve, na čo mať blog, na ktorom nič nové nepribúda? Na nič, rozhodla som sa ho teda zmazať. Keď som sa však popri tom všetkom dostala k starým článkom... Nad niektorými som krútila hlavou, nad inými sa zasmiala.... Ale hlavne som si uvedomila, ako veľmi som sa zmenila ja sama. Ako veľmi sa zmenil svoj život.
Preto som sa rozhodla kúsok svojej "histórie" nezmazať len tak, ale vziať si ho so sebou, ako pamiatku, ako poučenie...

Rok 2010

November                                                                          December
časť prvá   ¤    časť druhá    ¤   časť tretia                   časť prvá   ¤   časť druhá   ¤   časť tretia

Rok 2011

 Január                                                                              Február                        
časť prvá   ¤   časť druhá   ¤   časť tretia                     časť prvá

Marec                                                                                 Apríl                                    Máj
časť prvá   ¤   časť druhá   ¤   časť tretia                      časť prvá                             časť prvá 

Jún, Júl, August         September               Október                November                December
prvá časť                       prvá časť                 prvá časť              prvá časť                  prvá časť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára