nedeľa 15. júla 2012

Apríl 2011

Nedeľa- 17. 4. 2011 alebo Tak dlhá doba
Ubehla bez toho, aby som sem niečo napísala. Niežeby som nemala potrebu niečo sem napísať a zdôveriť sa, ale akosi ma príliš ovládla vlastná lenivosť a tak všetky moje nádejné príspevky skončili pritom, že som si otvorila nový článok, ale už som nebola schopná nič napraviť. Snáď sa to teraz zmení a keď nie nevadí. Ja si žijem ako viem, jediné moje šťastie je, že tento týždeň budeme v škole len tri dni a potom ma čaká 6 dní voľna. No čo viac si môžem priať.

Do toho si pestujem svoje rastlinky, ktoré mi robia neskutočné šťastie. Je totiž úžasné ráno ísť do školy s tým, že v tom poháriku mám cca milimetrovú rastlinku a poobede už má takmer dva centimetry. To je proste niečo neskutočné, fascinuje ma to. Zajtra budem sadiť jahody a kvetinky na leto, hádam sa mi podarí aj to a niečo z nich napokon bude. A hlavne držím palce svojím ríbezliam a ananásu. A pažítke, ktorá keď sa neujme, tak moju matku porazí.

Tak, hor sa na to, zvládnuť tieto tri dni a potom... hlavne zajtrajšok... modlím sa aby dopadol dobre... hlavne vec, ktorú musím pred všetkými tajiť a zajtrajšok ukáže, či ju budem musieť odtajniť, alebo sa všetko dá do poriadku. Ak nie, tak je zo mňa mŕtvy človek, inak to nevidím... Ale fakt, tu mi pomôže už len modlenie, neviem čo ešte... Plač nepomôže... Och bože... týmto aj dnešok zakončím...modlite sa za mňa... všetci... fakt to potrebujem...
http://sirmi.ic.cz/cara/101.gif 
Pondelok - 25. 4. 2011 alebo príliš rušné dni
Zverila som svoj život do sestriných rúk. Odvtedy som sa zastavila len minimálne. Len čo začali prázdniny, sme v stredu absolvovali koncert... Bolo úžasne... neskutočne dobrá partia a hlavne niektoré osoby, ktoré mi to neskutočne spríjemnili. Potom pokračovanie v inom podniku a nakoniec cesta domov. Tá bola na tom všetkom bezpochyby najlepšia a budem na ňu spomínať neskutočne dlho...

Štvrtok a Piatok sme strávili na chate, odkiaľ sme odchádzali až v sobotu ráno. Až na pár vecí to stálo za to, aj napriek tomu, že sa udialo pár nepríjemností, napokon to dopadlo dobre. Nehovorím o spaní v sene, alebo traja na jednej posteli. A najúžasnejšie na všetkom bola stará šopa s kravami a kozou :D no a psy a divná mačka, ktoré nám spríjemňovali chvíle. Zvyšok soboty som potom mala našťastie voľný, ale rozhodli sme sa ho s mamkou stráviť v aquaparku, kde sme sa celkom zabavili, hlavne v saune, kde mnohým mužom zjavne nahota nerobila problémy.

Včera sme šli na zábavu...pamätám si tak začiatok a niektoré veci, potom ani ťuk, už len to, že som sa vzala, šla do auta a tam prespala takmer celú zábavu. Ale lepšie takto slušne ležať v aute, ako keby som sa mala zvaliť niekde do trávy, to by ma hádam ani nenašli. Prišli sme domov o piatej ráno. Ja som vstala pekne ráno a sestra dospáva do teraz :D A to nás vraj ešte dnes niečo čaká, tak som zvedavá.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára