nedeľa 15. júla 2012

December 2011

Pondelok - 26. 12. 2011 alebo Nič...
Nejako...si pripadám...tak prázdne...akoby som bola len škrupinka...akoby vo mne nebolo absolútne nič, akoby som bola obyčajná bábka na šnúrkach...vlastne nie, skôr nejaký robot, presne naprogramovaný na určité úlohy, ktoré musí plniť, bez ohľadu na to, čo sa deje. Som taký robot..momentálne.

Mám pocit, že vlastne ani žiadne pocity nemám. Keby som totiž mala, asi by som dopadla presne takto, takže, možno...ja vlastne ani neviem, namiesto depresie, ktorá moju hlavu zamestnávala posledných pár dní som teraz prešla do nejakého stavu...absolútneho vonkajšieho pokoja, ale pritom mám chuť každú chvíľu sa rozplakať, tak poriadne. Viete, ten druh plaču, kedy dúfate, že po ňom Vám bude lepšie, že sa proste všetko vyrieši. Tento však taký nie je. Keď už raz začnem, nedokážem prestať. Márne čakám na nejaké vyslobodenie alebo odľahnutie...nič neprichádza.

Je toľko vecí, ktoré ma trápia a s ktorými by som mohla niečo spraviť...ale nevládzem a nemám chuť a proste sa mi ani náhodou nechce do nich púšťať...neviem prečo, viem že by som mala, ale moje vnútorné rozpoloženie tomu odporuje, odporuje vykonávaniu akejkoľvek aktivity. Jediné čo ako tak zvládam je hrať Simsov.. ale aj to ma vlastne serie, pretože majú všetko...všetko čo im naklikám...dokonalý život...Ten, ktorý ja nemám... a ktovie, či vôbec mať budem..

Jediné čo ma teraz zachraňuje je Klus... myslím tak obrazne, odporúčam: Trigorin, Arkadina, Sobec, Nina, Podlehnutí, Pocity, Až, Panenka, Inzerát, Marie, Válečná, Neklid, VeSmíru, Lenka, Chybíš mi, Malčik, Navěky, Bludička z Pruhonic...
 http://sirmi.ic.cz/cara/101.gif
Štvrtok - 29. 12. 2011 alebo Tak sa nám to kráti
Ako by to bolo včera...ale to už je asi otrepaná fráza. Tretí deň v robote za mnou a predo mnou je posledný...chvalabohu. Keby som mala ešte niekoľko dní stáť pri tých otrasných raketách, asi by som z toho dostala infarkt. Alebo by som si doniesla konečne niečo na sedenie. Bohvie.

Jediné čo ma teší je fakt, že je to zajtra už naozaj posledný deň a na jeho konci ma čaká Môj muž. Ktorý konečne príde znova na Liptov, aby sme konečne mohli ísť na Ploštín Punk!!!! Ktorý doteraz akosi nekoncertoval a keď už, tak dosť mimo, ale teraz to dáme!! A rovno po polnoci na námestí, aj keď pôvodne sme dúfali, že budeme niekde na chate...zapíjať polnoc a neskôr niekde pod perinou... ale to budeme aj tak. A bude nám dobre. Akurát rozmýšľam, že si vezmem so sebou varené víno do termosky, lebo aj keď možno na námestí stánky budú, to čo v nich budú predávať bude humus riedený s vodou. To by však potom chcelo na tú termosku aj nejaký držiak... No uvidíme.

Druhé potom zase back to Bratislava!!! Bože ako sa teším, nech už tam som natrvalo. Normálne, ako sa každý teší keď sa vracia domov, ja sa teším keď sa vraciam tam. Neviem prečo, ale proste je to tak. A potom...koniec prázdnin, určite to ubehne ako voda, ale ani náhodou sa mi teraz nad tým nechce trápiť...hlavne, že veci pomaličky idú tak ako majú ísť a mne sa darí..
 http://sirmi.ic.cz/cara/101.gif
Sobota - 31. 12. 2011 alebo
Silvesteeeeer!!! Hurá do nového roku. Vlastne z toho ani nie som taká nadšená, ako by som možno mohla byť, ale čo už. Jediné pozitívne na tom všetkom je, že od rána pekne snežilo a aj keď namiesto hôr snehu máme teraz všade klzisko, nevadí, a že som s NÍM, konečne. Zbožňujem, keď sa ráno môžem zobudiť vedľa neho, zbožňujem tie jeho bozky v noci a objatia...neviem, ako keby ma celú noc vnímal a ...neviem to proste vysvetliť, ale takmer vždy ma registruje aj uprostred noci. Zvláštne.

Úspešne sme absolvovali tour de shop, kedy sme prešli asi tri, ale nakoniec sme aj tak skončili v tom prvom a kúpili si maličkú (rozumej pollitrovú) čučoriedku a dva litre energy drinku, ktorý bol v akcii, very good information for us. Potom sme strávili dve hodiny v posteli...a teraz sprcha a šup šup namaľovať, učesať, vypiť dačo a hor sa do mesta na námestie. Viem, že som tam pôvodne nechcela ísť, ale predsa len, ten Ploštín!! Nedá mi to.

Som zvedavá koľko ľudí stretneme, známych. To mi pripomína, že nesmieme zabudnúť šampus, ako by to bol nový rok bez šampusu. To by hádam ani polnoc nebola.

Odveci - dnes sme tak šli u nás do toho Tesca a tam sa ide cez most, myslím, že raz na Silvestra, sa tam vyberieme. Pretože, keď si to tak človek uvedomí z toho mosta vidí takmer všade, ponad budovy, tým pádom má takmer celé mesto ako na dlani a všetko krásne vidí. Ale na druhej strane to musí byť krásne aj na Háji (kopec, nad mestom, z ktorého vidno už naozaj všetko), aj tam raz pôjdeme, bohvie kedy, pretože pešo by som sa asi po tme bála, ale možno sa raz nájde niekto, kto nebude piť...alebo ja, keď budem tehotná...ale to je všetko ešte ďaleko a vo hviezdach.

Teraz ideme osláviť ten nový rok...snáď šťastný... a Vám prajem...tradične len to NAJ a splnenie snov...niektorých, nie všetkých, aby Vám nejaké ostali... všetko príde..postupne...
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára