nedeľa 15. júla 2012

Sobota - 14. 4. 2012 alebo No môže to byť?

Asi by som dokázala žiť len na jogurtoch... keby ich vymysleli s príchuťou mäsa... Ale hlavne by som mala prestať toľko spať, lebo sa mi stane, že prespím väčšiu časť svojho života, ako prežijem... To by som nechcela... Ale keď to spanie je tak lákavé. A ja sa voľáko neviem prinútiť nespať, hlavne cez víkend, keď si poviem, že potom sa celý týždeň nevyspím a treba mi to dohnať...Amen tma, to potom zabitý ešte aj celý víkend.

Našťastie tento bude o inom. Zabila rozumej prespala som síce sobotu, ale iba poobedie! Väčšinu Piatkového večera a dnešné dopoludnie som strávila s my VIP a už je to sedem hodín, čo s ním nie som a idem sa zošalieť...stále trvám na svojom, že čerstvo zaľúbení ľudia, by mali byť na pár mesiacov vyradení zo spoločnosti, pretože potom nie sú ničoho schopní. Aspoň ja nie, aj ked s ním nie som, nie som schopná myslieť na nič iné. Aj teraz, iba čakám kým zavolá, a že čakám nedočkavo... Och joj...

Nejdem ale plakať nad rozliatym dňom, späť mi ho už aj tak nič nevráti. Idem asi radšej dačo pohopkať (aj ked po včerajšku mám pocit, že sa ani nepohnem, ale to pôjde :D ) a dať do práčky, lebo už nemám poriadne ani čo nosiť a veci, ktoré vyťahujem, hlavne tričká sú už pomaly archívne... Nechce sa mi...ale mala by som...musím...

2 komentáre:

  1. Moje meno je Lilian N.To je veľmi radostný deň v mojom živote, pretože pomoc Dr.saguru mi dal tým, že mi pomáha dostať môj bývalý manžel späť s jeho kúzlo a kúzlo lásky. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to tak hrozné, pretože môj manžel bol naozaj podvádzal na mňa a snažil sa o rozvod, ale keď som narazil na Dr.saguru e-mail na internete o tom, ako pomohol toľko ľudí, aby si ich ex späť a pomôžu napraviť vzťah. a aby boli ľudia vo svojom vzťahu šťastní. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom hľadám jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a tu teraz oslavujem, pretože môj manžel sa úplne zmenil. Vždy chce byť so mnou a bez mojej prítomnosti nemôže nič robiť. Naozaj sa teším z môjho manželstva, čo je veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozaj skutočné kúzlo. POTREBUJETE POMOC TAK KONTAKT DOCTOR SAGURU TERAZ VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com On je jedinou odpoveďou na váš problém a robí z vás pocit šťastia vo vašom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROMOTION SPELL
    5 OCHRANA SPELL
    6 PODNIKANIE SPELL
    7 Dobrá práca SPELL
    8 LOTTERY SPELL a COURT CASE SPELL.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den, chcel som rýchlo informovat môj milenec je tam vonku, že prechádza neštastný vztah, myslel som, že on-line kúzlo nefunguje, kým som prišiel do kontaktu s Dr Lomi, ktorý urobil kúzlo pre mna a môj milenec sa vrátil ku mne to bolo potom viem, že duchovné ovládanie fyzickej, Dr Lomi je najlepšie kúzlo kolieska, ktoré vám pomôžu priviest spät svojho milenca, pomôže vám s akýmkolvek rozvodom problém je to najlepšie, co môžete kontaktovat ho na e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com alebo napísat cez linku alebo WhatsApp císlo +2349034287285 môže pomôct vyriešit akýkolvek problém.

    OdpovedaťOdstrániť